Thursday, 27 October 2011

bAcK t0 ThE PaSt. . .!

hye blog ksygn ! sorry yup coz da lme xupgrade kau,, hee aq xde mse lah . . aq jnji nnt klw aq da ade mse aq setting baik kau ni,, n aq ltk bnyk story kat dlm bdn kau ni eh ? ;) ape aq nk ckp dgn kau ek ? ble aq duk sorg-2 bnyk tol yg aq nk kongsi tp ble da ade dpn kau cm ni lah jdinye,,, bisu sribu bhsa,, ngeh-3,,, okee-3 ..sje je lah nak gedik ngan kau... ! heee :D

aq nk btau kat kau smething ni,, tp kau tamo btau org tau,, nnt "Mamat" tuh mrh at aq.. bab dye takut klw org tau sal aq ngan dye,,, huhu,, tp ktorg xde pe-2 pon lah sayang... kau knp nak jelez??(lappy pon tahu CEMBURU) hehe,, don't worry okeh,, kau ttp terbaik utk aq,, (:

aq cme nak btau kau y aq sbnrnye wlaupon xde pe-2 ngan dye tp aq syg doe at dye,,, nmpk je cm biasa tp aq syg at dye,, dye pon tahu 2,, tp dye xtau sbnyk mne aq syg kt dye,,,,, #ape?? kau tnye aq knp aq syg kat dye?? sbb... dye baik kau tau x? slme aq knal dgn dye dye sll wat aq ktawa... dye jujur,,, wlaupon kjujurn dye tuh akn wat aq skit hti tp skurg-2nye dye jujur,, dye xcm laki len tau yg ngorat aq,,, dye len skit,,, aq pon xtau lah nk ckp cm ne,,, haish ! =.="

aq cume nak btau kau yg aq ade skit terkilan dgn dye,,, n sedih.. :) sedih teruuuus aq ni,,,, haha,,, tp aq xslhkn dye,, aq tahu dye pon xde niat nak wat aq sedih,,, prasaan xboleh di pkse,,,, kn-3?? cm kau ngan aq,, heee :D stiap kli dye crita psl ex dye kat aq msti aq rse skit hti,, cmbru,, n sedih,, tp aq xckp pon kat dye,,, aq akn ckp aq okee je,, tp sbnrnye aq xokee! aq fhm dye nak luahkn ape yg ade dlm hti dye tuh,,, so,, aq cbe jadi pndgr yg terbaik,,, :P biar aq sedih .. aq xnk tgk dye sedih,,, :(

serius aq ckp ni 1st time aq yg jd "perigi cari timba" xmalu kan,, haha,,, peduli ape nyerrk!! org kat dlm facebook 2 ckp klw kte syg kat seseorg kte kne btau dye supya xt'lmbt,,, n aq da btau pon,, huhu,, so,, klw pe-2 jd pas ni pon aq rse puas,, sbb aq da btau dye yg aq sbnrnye syg at dye,,,, :)

dye sygkn ex dye lg,,, aq syg ke kt ex aq?? bodoh klw aq ckp aq xsyg kat ex aq "yusrie mohd".. cinta aq kat dye ade lgi,,, aq xleh lpekn dye,,, aq prlukn seseorg utk aq lupekn dye,,,,  rmai-2 yg aq knal aq terpikat pda si "Mamat" 2,,, tp dye blum b'sedia,, n aq fhm.. :) mst rmai yg ckp aq ni pmpn ntah pe-2 je,,, aq nk yg terbek utk dri aq,,, member aq ckp.. asal kau xtggu ex kau?? dye kn tgh wat ibdh haji,, xbaik kau wat dye mcm 2,, aq cume mmpu snyum je,, n tnye dye smula,,, knp aq mst b'hrp pda org yg akn skitkn hti aq suatu hri nnt?

kwn-2 aq xfhm ape yg aq tgh lalui,, aq xnak aibkn ex aq pda spe-2,,, biar aq je yg fhm,,, aq cume "sayang" kat capital M 2 tp cinta aq pda yusri mohd.. hrp korg fhm aq,,,, aq nk lupkn ex aq tuh je,,,, aq xnk nnt ade pmpn len yg akn skit hti,,, biar aq je yg rse,, aq xksh,, hti aq mmg utk kaum adam sakitkn,,, :)

p/s utk cpital M:
 -----> sya xmara awk,,, sya lgi heppy dpt abg cm awk,,
 -----> sya xbnci awk,,, sbb awk da ajr sya smuanya,,
 -----> klw sya sedih ke,, sya skit hti ke,, sya nangis sbb awk ke.. 2 xb'mksud sya b'dndam dgn awk,,
          tp sbb sya "sayang" awk,, :)
 -----> awk tamo rse brslh okee,,, sbb sya tetap okee,, :p
 -----> btol ckp awk,, kte cme mrncng tp tuhan yg tentukn.... ^.^
 -----> awk jgn sedih okee,, sya xsuke lah tgk awk sedih,, lgi-2 klw awk ckp nak nangis,, nnt sya
          yg nangis dlu.. huhu
 -----> awk baik,,, n sya psti awk akn dpt yg lbh baik dri ex awk,, dye akn wat lbh mcm mne ex awk
          wat kat awk :)
 -----> sorry eh wak klw kdg-2 prgai sya yg giler ni wat awk kcik hti ke pe ke,,, :(
 -----> n "thanks" awk sbb mnambah sya dlm facebook awk.. klw x,, mst sya xdpt knal awk.. !heee :p

 cuma perhiasan..... :)

okee,, smpai cni je lah aq btau rhsia aq kat kau,, eh-3,, lupe lak nk ckp,, aq pon syg kau lah lappy sengal...kdg-2 kalau kau wat gler,, aq sbr je,,, n syg aq xpnh brubh,,, ececeh,,, suke lah tu~ ngade! muahh! dah,, jgn nak kmbang sgt,,, aq syg kau sbb kau sll ade tiap kli aq ade mslh,,, kau je yg setia dgr mslh aq,,, tanx kawan ! :)














 
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca ^_^ KALAU SUKA BOLEH LIKE =).

2 comments:

  1. bersabar yea cik fatin .
    banyak lagi yang perlu ditempuhi .
    ikhlas daripada eryRamlee . :)

    ReplyDelete
  2. awk! kaki like kat fb sya,,,,, haha
    tanx yup... heee :D sbr kn spruh drpd iman,,, >,<

    ReplyDelete