Sunday, 30 October 2011

adeq oh adeq!

adeq oh adeq! haish!! kau kcik-2 da pndai ye ngorat laki,,,, tamo la yunk. . . aq kne jga kau,,, aq nk kau jdi baik! aq n aqq kau yg lain rsaukn kau kau tahu ?? kdg-2 klw otak kau jdi mereng mcm-2 yg kau wat yunk,, smpai ktorg ni da naik pning. . . tamo-2 okee?? aq tahu kdg-2 kau jelez dgn aqq-2 kau kn.. sbb leh wat pe je,, kuar rumah suke hti dgn bf msing-2,, n kau tggl sorg-2 at uma,, aq tau kau bosan..

tiap kali aq blik dri hostel mst tggl kau je kt uma,, aqq kau lgi 2 org tuh xde,, muka aq ni lah yg kne tmnkn kau ... tahu ?? tp kdg-2 prgai kau mlampau yunk! bla mau brubh?? kau gnekn aqq kau,, kau rmbat je org yg aqq kau mnt ke,, kdg-2 smpai bf pon kau TERambil,, mle lah b'gduh bsr antra aqq kau dgn bf dyorg..

kau tamo wat prgai cm ni lg okee,, smua aqq kau da pnh terkne dgn kau, termsuk aq "sambil wat muke cute" heee :D aq fkir kau adq aq je aq xmrh kau,, tp agk-2 ye yunk! mybe kau tgk aq xreti mrh org kau mau pijak kpala aq ka?? ari tuh knp kau kcw mem aq ?? aq ade password fb kau,, tp aq xpnh kcw fb kau tahu ?? mem-2 kau pon aq xpnh usik. .  .

jgn lah kcw mem-2 aq yunk! dyorg tuh muka je ensem tp prgai lom tntu encem wooo~ ops! hee.. aq xsuke kau kcw mem-2 aq,, plezz k? ari tuh terdetik hti ku ini untk check kau pnye msg at fb,, gler kentang weyh ble aq bce msg kau ! mmg terbaik lah. . .  aq bg kau pnjm bb aq sbb xnk bg kau hlg bosn,, upenye kau p mengayat mem aq!! ceit!! aq xmrh lorh klw kau nk kwn je ngn dye,, tp jgn la lbh-2,, yg smpai mnx num dye tuh knp yunk??  dye tuh da ade gf,,

aq tnye kau,, kau ckp bkn kau yg taip tp zani (adq laki aq). . aq da msk dgn prgai kau,, tp aq wat bodo je,, pe-2 hal,, gf dye yg cri aq kau tau?? aq gak yg kne,, bkn kau! ksian lah weyh kat aq,,, klw aq jht da lme aq deactive kau pnye fb 2,, tahu x?? kau msih budak, , , jgn tertipu dgn llki okee??
nnt kau yg kecewa!! mcm aq skrg. . hee~

bf kau xpnh kurng dri aqq kau,, aqq-2 kau smua 1 je,, yg aq ni lgsung xde,, cm ne lah kau leh dpt smpai 2, 3 ekor kumbang?? pelik tol aq,, ayt pe kau gune pon xfhm lah,,,,, (jelez) hahaha....

okee,, dah,, smpai cni je aq n bebel kat kau! len kali tamo wat lgi.. aq xsuke!! okee sayang??? aqq-2 smua syg kau,, tahu?? behave ur self okee? muahahaha <3 <3 <3

ade sdikit pic-2 family di bwh ini,, rjin-2 lah tgk klw mau knal fmily ateyn da cuties,, :p

sblh kri tuh aqq aq, tgh adq bwh aq,, n knn adq aq bwh yg tgh,,, haha
pndai-2 lah korg fhm,, (:

 ni aqq aq yg pling rpt dgn aq,, emai ckp muke aq sme ngan dye,, btol ke??

 ni adq aq yg bwh aq tuh,, muke dye mmg nmpk matured,, rmai ckp dye ni aqq aq,, bhaha

 ha,,, ni special skit,, ade frem lg taw.. haha,, ni adq pmpn aq yg last, aq ade 2 je adq pmpn,, huhu

ha?? gmbr aq?? xpyh lah,, kau kn da sll tgk gmbr aq,, hehe,, tp ade lg 1 nk tnjuk ---->

ni pic aq ngan aqq ksygn aq,, sme ke?? xkn,,, klw sme pon aqq aq lg chantekk lol! haha spe-2 yg b'mnt,, ?? tett. . . aqq aq da b'pnye okee.. (:

okee,, ni sje utk hri ni,,, renung-2 kn da slmt beramal ^_^







Terima Kasih Kerana Sudi Membaca ^_^ KALAU SUKA BOLEH LIKE =).

2 comments:

  1. akak !!!! ehem3 boleh . hahahahah :)
    tamou gadoh2 occay .

    ReplyDelete
  2. haha,, bolehh,, boleh lah sgt! heee :D kami gaduh-2 manja okee?

    ReplyDelete