Saturday 30 June 2012

saya "peha kiri" awak. PERCAYA lah :'D





selamat mlm saudara dan saudari yg comel lote, kacak gantang dan sama wktu dgnnya.. pernah dgr ke "cubit peha knan peha kiri terasa" or "cubit peha kiri peha kanan terasa" .ahh mana-II je laa.. itu lah umpanya aku dgn dia. aku na jadi "peha kiri" dia.. biar lah apa yg dia rsa aku pun rasa.. bila dia happy aku happy bila dia sedih aku pn sedih.

sblum tuh korg kne klik dulu lagu at bwh ni, bru feel na bca.. maaf la, aku TERpadam lagu at blog ni. ntah apa-II je kan ? -.-' okay sila klik SEKARANG ! :) 




mlm ni first time dia menangis, aku rsa mcm diri aku ni ta guna sbb bole biarkn dia menangis. klw aku kat sblh dia aku akn pinjamkan bahu aku utk dia. rsa menyesal bila dia menangis aku tade at sblh dia.. at least biar la aku ada at sblh dia lap kn air mata dia.. kan ? tak kan ku biarkn air matanya menitik ke bumi. :')

dear capita N :

sya tau awk sedih sgt mlm ni, dgn slh fhm kita tdi.. dgn fmily awk lgi. maafkn saya. saya bukan na tmbhkn stress yg ada at kpala awk tu, tp awk ta prnh na share dgn sya mslh bila awk balik rumah. saya MINTA MAAF sbb saya ckp kasar dgn awk td. saya ta dpt na cntrol marah sya. 

selama beberapa hri kita jumpa ni, saya happy sgt !! sumpah happy, awk bwk saya p pantai main buai kat sna.. kita nyanyi sma-II. saya suka tgk awk ketawa terbahak-bahak mcm na terkeluar ank tekak. sya suka tgk awk buat senyum menggoda comel. saya suka bila awk buat sya melatah wlaupun amat lah penat kan ? tp klw itu bole buat awk suka sya rela redha :) 

TERIMA KASIH utk tdi awk snggup kejar saya naik motor smta-mata na pulangkn fon dgn purse saya. sbb sya tertinggal dlm motor awk, maaf sbb menyusahkan. :'( tp kan awk bole pulangkn esok.. :'D saya hrgai apa yg awk buat.. mnggu depan saya da balik jb. awk janji jga diri baik-II k. walaupon saya jauh tp sya dekat di hti awk.. :) 

nnt smbut puasa saya balik k. nnt bulan puasa kita buka puasa sama-II ae.. saya tunggu awk, awk tunggu saya.. saya sayang awk awk sayang saya.. kan ? ngee~ :D 

me LOVE you bie.. ^^



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca ^_^ KALAU SUKA BOLEH LIKE =).

No comments:

Post a Comment